نگار خانمنگار خانم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

نگار خانمي

ارديبهشت ماه 93

1393/5/15 12:20
نویسنده : ماماني نگار
254 بازدید
اشتراک گذاری

اين عكس‌ها مال جلسه سالانه صندوق جلاله- اواخر ارديبهشت‌ماه برگزار شد ولي ببخشيد تاريخ دقيقش الان يادمون نيست.

حسابي تيپ زدم و با داداشم رفتم مهموني البته ناگفته نماند كه چشم خوردما، ي سرماي سخت خوردم و ي هفته‌اي مهمون مامان‌جون بودم و مهد نرفتم. لباسم هم كه لختي، حسابي سرما بجونم نشسته بود ولي خدايي عكسا رو ببينيد عاشق‌م كه بوديد عاشق‌تر مي‌شيد.

لباس عروس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قربون دختر خوشگلم بشم من

واي كلام نيفته خداجون، تيپم بهم مي‌خوره

من خوشحالم چون با داداشي عكس مي‌گيرم

داداشي دوست دارم

دارم دنت مي‌خورم از نوع وانيلي خيلي هم شيرين و خوشمزه است، نوش جونم بشه محبت

به به خوشمزه‌اس، دوست دارم. جاتون خالي

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نگار خانمي می باشد