نگار خانمنگار خانم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

نگار خانمي

سري جديد عكسهاي قديمي

1395/1/23 9:47
نویسنده : ماماني نگار
512 بازدید
اشتراک گذاری

خيلي خوابم ميومده ديگه كه عروسك به بغل خوابم برده. تابستان 94

ماه رمضون 94؛ افطاري خودمون- آلاچيق پايتخت

خوب منم روزه بودم ديگه، اصلاً قصدم شيطنت و دست زدن به خوراكي ها نيست. باور كنيد.

مشهد- زيارت امام رضا (ع)- مهرماه 94

خندونکخندونکخندونکمحبت

در ضمن تو هواپيما خيلي خانم شده بودم و اصلاً مثل دفعه قبل كه رفتيم كيش تعجب  اذيت نكردم. براي خودم با تبلت بازي كردم و نقاشي كشيدم

حرم امام رضا- من و باباي خوبم محبت

صندلي من در مهدكودك

اينم يك عكس ديگه از سفر مشهد- با داداش يك خواب خوب و راحت كرديم 

سر و صدا نكنيد دارم ني ني ها رو مثل خاله مرجان مهدكودك مي خوابوندم و براشون شعر مي خونم.

اينم يك تيپ تابستونه ديگه من 

من و هلنا- ارديبهشت ماه 94

سفر اردبيل- سرعين- عيد فطر سال 94

از استخر برگشتم. حسابي خسته شده بودم و سير خوابيدم. مامان جون قشنگ پوشوندم كه سرم خيسه سرما نخورم.

 

آرامگاه محقق اردبيلي- عيد فطر 94

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نگار خانمي می باشد